Hockey & Trainingen

Roos Krimpenfort gaat 'International'

Nieuws afbeelding 22-2-2016 Onze eigen Roos Krimpenfort uit Dames 2 neemt komend voorjaar (samen  met 3 Nederlandse meiden)  met Nacka Landhockeyklubb uit Stockholm (Zweden) deel aan de Europa Cup voor clubteams in Gibraltar. Voor deze fanatieke studenthockeyers staat de wereld op zijn kop.

Van 13 – 16 mei 2016 mag het damesteam van Nacka LHK voor een paar dagen van het koude Zweden naar de hitte van Zuid-Spanje, om te hockeyen tegen teams uit Litouwen en Kroatië.

Lees het heel verhaal van Roos en haar Nederlandse teamgenoten op Hockey.nl en kijk ook even naar de leuke video die ze daarvan maakten.

Wij wensen Roos enorm veel succes en hopen dat zij als 'international' weer goed terug zal keren bij onze eigen Dames 2.