Wedstrijdsecretariaten

ALLIANCE NIEUWS weekeinde 17 mei THUIS

Nieuws afbeelding 13-5-2008
KLIK OOK op 'Wedstrijden quicklinks' (rechtsonder)
Zaterdag 17 mei worden de laatste competitiewedstrijden voor de Jeugd gespeeld.
Zaterdag 24 mei zijn er voor een aantal teams nog inhaalwedstrijden ! Hierover worden de betreffende teams na het weekend op de hoogte gebracht.
Zaterdag 31 mei is er voor de 8DEF-teams (alleen als je je hebt opgegeven), de Jongste Jeugddag van de KNHB. Na dit bijzonder leuke toernooi zullen alle kampioensteams worden gehuldigd. Kom allemaal dus kijken en feesten op 31 mei a.s. en zet onze kampioenen in het zonnetje....(meer info altijd via de website)
Nog heel veel plezier en succes as zaterdag in het bijzonder de teams die nog kampioen kunnen worden.
Wedstrijdsecretariaat jeugd
Monique Hoes