Alliance verkoopt meeste loten VriendenLoterij

Nieuws afbeelding 9-3-2016 Dinsdagavond kregen wij bezoek van de VriendenLoterij, aangezien we "... in de top 3 van de meest verkochte loten van alle deelnemende hockeyclubs waren geĆ«indigd"..... Pien Domhoff uit Dames 1 had de eer om de meegebrachte cheque te onthullen. Wat blijkt ? We hebben de meeste loten verkocht! Dit had natuurlijk niet gekund zonder alle gulle leden die bereid zijn geweest om een lot van ons te kopen. Vier avonden achtereen hebben Dames 1, Heren 1, Bestuur en een aantal mensen van de Sponsorcommissie zich een slag in het rond gebeld. We hebben een mooie bonus gekregen voor het feit dat we de meeste loten verkocht hebben nl. € 3.750 . Een gedeelte hiervan komt ten goede komen aan de voortzetting van het traject Coach de coach voor alle breedtehockeycoaches. Dit is in de eerste helft van het seizoen heel goed ontvangen en we willen hier graag in de tweede helft mee doorgaan. Daarnaast krijgen Dames 1 en Heren 1 een gedeelte van de bonus ter aanvulling van hun teambudget. Iedereen hartelijk bedankt voor zijn/haar bijdrage!

Anneke van Doorn

9-3-2016 @ 15:51:53 |Iux