Hockey & Trainingen

WEDSTRIJDVERSLAG: Weesp H1 - Alliance H1 : 0-6

Nieuws afbeelding 14-3-2016 Nou daar zij we weer! - Gister was het tijd voor de eerste wedstrijd van de tweede competitiehelft. En wat hadden we er zin in. Helaas was onze voorbereiding niet helemaal vlekkeloos gelopen. Er waren hier en daar wat blessures, vakantiegangers en de oefenwedstrijden verliepen hier en daar wat stroef. Gelukkig waren we net op tijd weer met een grote groep voor de wedstrijd uit op Weesp; de eerste stap in 2016 naar het kampioenschap. Hier moet namelijk nog een hoop voor gebeuren.

We gingen vlammend van start. Binnen de kortste keren lag de bal al achter de vijandige keeper. Dorus kreeg de bal van Tobias aangespeeld en sloeg de bal hard tegen de plank. 0-1. De tweede goal kon ook al snel worden genoteerd. Lodewijk draaide op de kop van de cirkel knap weg van zijn tegenstander en maaide de bal hard door de beentjes van de keeper. 0-2.

Het ging erg goed en we kwamen zelden in de problemen. Toch was Karol er niet helemaal gerust op dat deze wedstrijd gewonnen zou worden. Hij bleef langs de lijn tekeer gaan om ons scherp te houden. De tweede helft konden we verder uitlopen en aan ons doelsaldo werken. De 0-3 kwam op naam van Ederik. Ingmar speelde bal hard in de cirkel waarna Ed de bal hoog het dak in tipte. Daarna kwamen er nog doelpunten van Mirek (strafbal), Dorus en Jochem waardoor we uitkwamen op zes doelpuntjes tegen 0. Volgende week spelen we een leuke wedstrijd tegen Goudse. Bovendien is er dan weer een gezellig TD op de club. Zet dit in uw agenda en kom naar Alliance!

Met sportieve groet,
Heren 1