Hockey & Trainingen

Trainingen en wedstrijden in de komende periode

Nieuws afbeelding 23-3-2016 Mocht je vanuit het trainingsschema, het wedstrijdschema of de agenda op de App nog twijfelen over de momenten waarop je moet trainen of spelen?. Kijk dan hieronder, want we hebben het nog een keertje voor je op een rijtje gezet:

• Goede Vrijdag 25 maart gaan de trainingen gewoon door want zaterdag 26 maart (Paas zaterdag) is nl een competitiedag voor de CDEF teams.
  • 1e en 2e Paasdag (27/28 maart) zijn er geen wedstrijden en trainingen - ga eens kijken bij de EHL-KO18 op hockeyclub Amsterdam!
  • Tot aan de meivakantie gaan de trainingen volgens het gebruikelijke rooster door, op zaterdag 23 april en zondag 24 april zijn competitiewedstrijden voor alle teams.
  • In de meivakantie (25 april – 8 mei) zijn er voor de jeugd geen trainingen, de senioren trainen in overleg met de trainer. Zondag 1 mei en zondag 8 mei spelen enkele senioren teams competitie wedstrijden.
  • Na de meivakantie beginnen de trainingen weer volgens het normale rooster, ook de vrijdag voor Pinksteren (vrijdag 13 mei) is er training.
  • In het pinksterweekend zijn er geen wedstrijden. Pinkstermaandag 16 mei is er geen training, wel een inhaaldag voor de Senioren.
  • De laatste trainingsdag voor de jeugd is vrijdag 3 juni, zaterdag 4 juni zijn de laatste jeugd-competitie wedstrijden.
  • De senioren spelen een week later (zondag 12 juni) de laatste competitie wedstrijden en trainen dus ook een week langer.
  • We sluiten het seizoen af met de jongste jeugd dag op zaterdag 11 juni en de slotdag met de kampioenenhuldiging op zaterdag 18 juni.
  • Op zondag 19 juni zijn dan de Landskampioenschappen Jong Senioren op Alliance.