Evenementen

Terugblik en vooruitblik evenementen 2016

Nieuws afbeelding 31-3-2016 De maand maart stond voor ons als Evenementencommissie in het teken van het organiseren van een F- en E-Feest en het D-event door het Jeugdbestuur. Wij hebben prachtige outfits voorbij zien komen. Bij het E-Feest, de meeste kinderen met een tintje Fluo en bij de F-feest liepen de kinderen er prachtig bij als Beauty and the Beast.
Het Jeugdbestuur had de touwtjes in handen voor het D-event en wat hebben ze het goed georganiseerd. Allemaal vrolijke en lachende gezichten van D-kinderen.
Van veel ouders en kinderen hebben we gehoord dat de ze erg genoten hebben. Citaat van een Alliance-ouder : Lief JeugdBestuur, Onze zoon kwam helemaal enthousiast thuis vrijdag, hij heeft een top middag/avond gehad!. bedank voor het leuke D-event!

In de maand april is eerst de C-Jeugd op zaterdag 9 april aan de beurt met het -Let's Jeans-C-feest. Het clubhuis van Alliance is die avond spijkerblauw. Voor deze avond zijn we nog op zoek naar hulpouders ([email protected])

De D-jeugd heeft geluk en ook voor hen is er een feest, met introducees. Op zaterdag 16 april is het Tonight I'm the popstar D-feest van 19.30 - 22.00 uur
Kosten zijn €5,00 inclusief 1 consumptie. Het aanmelden en de kaartenverkoop verlopen via de Alliance website en je mag 1 intro per persoon mee nemen, zolang er voldoende kaarten zijn.

In de maand mei wordt op zondag 15 mei het gezellige Kaatje Bitterberg toernooi georganiseerd en zijn vrijdag 20 mei alle vrijwilligers van Alliance welkom op het jaarlijkse Vrijwilligersfeest. De uitnodigingen voor deze evenementen volgen nog.