Bestuurstafel

Sponsorcommissie

Nieuws afbeelding 8-4-2016 Sponsorbijdragen vormen een belangrijke bron van inkomsten voor de vereniging.  Hiertoe stellen wij sponsors in de gelegenheid om via Alliance met shirtreclame, borden langs de velden, uitingen op onze website en het beschikbaar stellen van diensten en producten hun naamsbekendheid en omzet te vergroten. Daarbij worden er regelmatig sponsorbijeenkomsten georganiseerd om de band met Alliance te vergroten en sponsors de gelegenheid te bieden om onderling zakelijke relaties aan te gaan. In toenemende mate zijn sponsors op zoek naar een verdieping van de relatie met Alliance om zo nog meer voor elkaar te kunnen betekenen.

De sponsorcommissie is bij uitstek de belangrijkste schakel tussen de sponsoren en Alliance. Ze bouwt langdurige en betekenisvolle relaties op met bestaande en potentiële sponsoren en organiseert daarbij relevante evenementen. Daarnaast zorgt zij voor de juiste vastlegging en het correcte beheer van alle overeenkomsten en de tijdige en juiste facturatie. Dat vergt tijd, heldere communicatie, inzet en accuratesse van alle betrokkenen.

Het bestuur heeft gemeend dat een aantal aspecten betreffende de activiteiten van de sponsorcommissie en de wijze waarop het beheer werd gevoerd verbetering behoeft. Er is daarom besloten om verder te gaan met een nieuwe sponsorcommissie. Totdat deze is gevormd zal onze penningmeester Bart Brouwer het eerste aanspreekpunt voor de sponsors zijn en voor andere geïnteresseerden.

Alliance is een vereniging van vrijwilligers. Zonder hun bijdrage, voor korte of langere periode, kan de club niet bestaan. Het bestuur wil dan ook haar oprechte dank uitspreken voor de vele uren die de afgelopen tijd door de sponsorcommissie vrijwillig zijn besteed ten behoeve van de club.

Het bestuur van MHC Alliance