Groen, groen en nog eens groen

Nieuws afbeelding 8-4-2016 Groen, groen en nog eens groen, het podium is klaar! Op een nieuwe plek in het clubhuis staat ons nieuwe podium met wedstrijdtafel te pronken. Met de (zeer) oude sticks van vele bereidwillige leden hebben wij een nieuw podium gerealiseerd in ons eigen clubhuis. Onze speciale dank gaat uit naar Jan Arp van Teaktafels.com die wederom de meubels ter beschikking heeft gesteld. Wij kijken met plezier terug op een geslaagd project in samenwerking met aannemer Herbert Kemper Woonmanagement.
Projectgroep Clubhuis
Monique, Evelien en Desiree