Geslaagd Schoolhockeytoernooi

Nieuws afbeelding 15-4-2016 Vandaag was MHC Alliance gastheer voor het Schoolhockeytoernooi in de categorie Meisjes Oud. Al vroeg in de ochtend stond de organisatie gereed om de wedstrijdtafel klaar te maken, teams te ontvangen, EHBO te instrueren, wedstrijdschema's op te plakken, de eerste cappucino's in te schenken en ga zo maar door.
Na een aantal spannende wedstrijden heeft het Mendel College uiteindelijk via shoot-outs van het ECL gewonnen, maar wat een spannende wedstrijd ging daaraan vooraf. Ook met de shoot-outs ging het nog gelijk op. Uiteindelijk wist het Mendel terecht door te gaan naar de Landelijke Finale in het Amsterdamse Bos in juni. Gefeliciteerd meiden! Daarnaast willen wij alle deelnemende teams bedanken voor een heel gezellig en sportief verlopen Schoolhockeytoernooi.

Onder de bezielende leiding van Floor Robertus verliep de hele dag zeer soepel. In de ochtend werd Floor bijgestaand door Eveliene Roerink, Klaske Kramer en Nicolette de Haas. In de middag werden zij opgevolgd door Marije Vermeulen en Joyce van Santen. Alle uitslagen werden bijgehouden en voor de wedstrijden werd startschot en einde afgegeven. Een heerlijke lunch voor de scheidsrechters werd verzorgd door Rafaela, bijgestaan door Philip van Poelje, Jolien de Rooij en in de middag door Klaske en Nicolette. Robert heeft alle vrijwilligers aan het einde van de middag nog van een heerlijke portie bitterballen voorzien!
Alle wedstrijden konden alleen gespeeld worden als er weer voldoende vrijwillige scheidsrechters aanwezig zouden zijn. Hoe bijzonder is het dan ook dat dit jaar weer mensen speciaal vrij hebben genomen om alle scholieren in hun wedstrijden te begeleiden.
Reuze dank voor Pim van de Bos, Rob Schellingerhout, Vincent van Rijn (incl. heerlijke taart), Maurits Veen, Marco Janszen, Lodewijk Beckers, Hans Roerink, Constant Thoolen en Maurits van der Heijden (scheidsrechtersorganisatie).
Speciale vermelding voor Maurice Beckers die alle scheidsrechters weer heeft beoordeeld.
Twee dames van de EHBO van het Rode Kruis hebben de, gelukkig, weinige wonden goed beoordeeld en behandeld. Beterschap voor degene die met haar oog op een stick terecht was gekomen en toch voor de zekerheid langs het ziekenhuis is gegaan!
Tot slot willen we 'opa' Constant Thoolen nog bedanken voor zijn hulp de hele dag, wat een fantastische vrijwilliger is hij toch, die oog heeft voor alle details en helpt bij alles wat hij tegenkomt!

Wij hopen (en zien er nu al naar uit) dat we volgende jaar weer het Schoolhockeytoernooi mogen verzorgen!