Hockey & Trainingen

Alliance MB1 aan kop in de Super-B

Nieuws afbeelding 16-4-2016 Vandaag werd Deventer MB1 met een klinkende 8-0 overwinning van de mat gespeeld. De goals werden keurig netjes verdeeld over beide helften: 4 voor en 4 na rust. Bets nam de eerste en de laatste voor haar rekening, waarbij de eerste de doellijn passeerde na een fraaie snoekduik, zoals alleen Bets dat kan. De overige goals waren eveneens van ongekende schoonheid en werden gemaakt door: Charlotte, Ilja, Karlijn, Xavie en 2 x Tessa van der Hulst. Er werd met veel druk naar voren gespeeld, de linies sloten goed op elkaar aan en achterin werd geen kans weggegeven.

Met deze overwinning werd de zegereeks van de afgelopen weken met volle kracht voortgezet. Met nog 4 wedstrijden te gaan staat MB1 bovenaan met 1 punt voorsprong op nummer 2 en 5 punten op nummer 3, met een prima doelsaldo van + 37. Omdat de nummers 1 en 2 mogen strijden om het landelijke Super B kampioenschap op 11 juni a.s., is de kans groot dat onze meiden hierbij van de partij zullen zijn.

Het is tot heden een geweldig seizoen, waarbij de prestatiecurve alsmaar stijgt. Keihard trainen, prima sfeer, enthousiaste ouders en het tactische vernuft van coaches Kasper en Bart vormen de ingrediƫnten van deze heerlijke sportieve taart. Na afloop van de wedstrijd stond er naast de lunch een stapel verrukkelijke pannenkoeken klaar, gebakken door onze eigen Sacha. Dat werd door de dames zeer op prijs gesteld en bevestigt de goede onderlinge harmonie.

Volgende week de verre reis naar Vught. Daar gaan we de 3 punten ophalen bij MOP MB1, waarmee het kampioenschap weer een stapje dichterbij komt.

Hockeygroet van Frank

Angela Tromer

16-4-2016 @ 21:08:18 |meiden jullie zijn toppers!

Eduard Veen

16-4-2016 @ 21:14:53 |Super

Florien Robertus

17-4-2016 @ 09:57:05 |Superleuk meiden en coaches !! Knap van jullie!!

Marije Vermeulen

17-4-2016 @ 15:14:31 |En zo is t!!!