Hockey & Trainingen

Heren Veteranen A zoekt spelers

Nieuws afbeelding 19-5-2016

MHC Alliance Veteranen HA zoekt spelers! Eerste klasse hockey en eerste klasse gezelligheid. Wil je (weer) lekker en fanatiek hockeyen op een goed niveau en vind je naast de sportieve inspanning ook de gezelligheid van een mooie club mannen belangrijk? Kom dan hockeyen bij Alliance veteranen HA.

Wij zijn een team met een gemiddelde leeftijd van 42 jaar en hebben tijdens onze hockeycarrières veelal in eerste heren teams bij diverse clubs gespeeld. Gezien onze leeftijd zien we dat er naast hockey ook andere activiteiten zijn die zo nu en dan voorrang moeten krijgen. Daarom zijn we voor het aankomende 4e seizoen dat we met elkaar spelen, op zoek naar extra spelers zodat er ook eens een zondag 'gesnipperd' kan worden. Het seizoen start september 2016.

Iedereen is welkom om tot en met woensdag 15 juni, iedere woensdag van 20.45 tot 22 uur, mee te trainen. En je mag je vrienden meenemen!!'
Mocht je niet tot de doelgroep behoren, maar wel iemand weten, zegt het voort of laat het ons weten!

Heb jij (weer) zin en de ambitie om op niveau te hockeyen, vind je sfeer belangrijk en wil je de vrijheid om ook eens een wedstrijd te missen, neem contact op met:

Tjerk Lerou, 06-14229575, [email protected]
of met