Hockey & Trainingen

Goed voorbeeld doet volgen.....toch?!

Nieuws afbeelding 18-4-2016 Wouter Mijnsbergen, coach van MC1, had afgelopen zaterdag een weddenschap met zijn meiden dat bij winst en bij het maken van een doelpunt door Chris, de meiden zijn haar mochten afknippen. Het eindresultaat zullen we deze week op de velden zien! Dit smaakt natuurlijk naar meer. MB1 doet het bijvoorbeeld bijzonder goed dit seizoen, zoals eerder te lezen viel staan zij bovenaan in de Super B poule. Ook JD1 staan bovenaan in hun poule. Zij wisten zaterdag tegen Amsterdam JD1 een 1-3 achterstand heel knap om te zetten in een 4-5 overwinning. Ook MA1 wist heel knap in de spannende streekderby tegen Bennebroek MA1 met 1-2 te winnen, waardoor ook zij weer bovenaan in hun poule staan. Wij zijn allen benieuwd of hier ook nog mooie weddenschappen naar boven zullen drijven;-)
Overigens heeft onze MD1, laatste in hun poule, een prachtige overwinning behaald op Reigers MD1, de nummer 2 in hun poule. Gefeliciteerd meiden!
De uitslagen van de selectieteams dit weekend zijn als volgt:
Bennebroek MA1 - MA1:1-2
JA1 - IJsseloever A1:1-5
Ring Pass JB1 - JB1: 3-1
MB1 - Deventer MB1:8-0
Huizen JC1 - JC1: 6-1
Alkmaar MC1 - MC1: 0-4
Amsterdam JD1 - JD1: 4-5
Reigers MD1 - MD1: 0-1

JD3 zit in een positieve flow, nadat ze vorige week sinds tijden wisten te winnen, speelden ze dit weekend gelijk tegen Uitgeest. Na een spannende wedstrijd met veel doelpunten trok JC2 aan het langste tijd, na vele wedstrijden boekten zij ook een keer een overwinning (5-4). JB4 zakte vorige week even in, maar scoorden deze week 4 x tegen het altijd lastige Qui-Vive en wonnen daardoor met 4-3.
Hoewel MA2 met 0-5 heeft verloren, maakten ze er een leuke wedstrijd van. Keepster Irene van Ek wist heel knap een strafbal te houden. MB2 boekte een knappe overwinning tegen Castricum MB1 (2-1). MC11 wist met dubbele cijfers te winnen van Spire (10-0). Hoewel MD3 goed weerstand bood, wist MD2 uiteindelijk toch met 3-8 te winnen. Door de winst van MC5 tegen de nummer 2, Overbos MC3, blijft MC5 koploper in hun poule!