Bestuurstafel

VAN DE BESTUURSTAFEL

Nieuws afbeelding 16-11-2008

Vanwege de slechte kwaliteit van de voetbalvelden van VEW/Heemstede is het verzoek naar voren gekomen om de velden en met name het hoofdveld van VEW/Heemstede niet door Alliance leden of bezoekende teams te laten gebruiken voor inlopen/oefeningen.

Wij verzoeken de coaches en begeleiders hier op toe te zien en de bezoekende teams in voorkomende gevallen te informeren. Ook het kleine veldje achter het clubhuis van RCH wordt regelmatig gebruikt voor inslaan. Dit veld mag ook niet door Alliance gebruikt worden. Het veldje is in eigendom van RCH voetbal en niet van Alliance.