HPC Kindertriathlon

Nieuws afbeelding 19-5-2016 Op zaterdag 9 juli 2016 is het zover. In en rondom Sportpark Groenendaal in Heemstede vindt dan de Kindertriathlon plaats (georganiseerd door onze goede buren HPC Heemstede). Op die dag kunnen alle kinderen in de leeftijd van 6-14 jaar in een vertrouwde en veilige omgeving kennismaken met de triatlon sport. Er zijn 3 leeftijdscategorieën met ieder maximaal 50 deelnemers. Het afgezet parcours zal worden voorzien van verkeersregelaars, EHBO-posten en vrijwilligers.
De kinderen zwemmen in zwembad Groenendaal, lopen rond de hockeyvelden van MHC Alliance en fietsen door het Groenendaalse bos langs de kinderboerderij. De afstanden zijn per categorie uiteraard aangepast aan de leeftijd van de deelnemers.

Professionele spullen of wedstrijdervaring is niet nodig. Je kunt ook meedoen op je gymschoenen, op je schoolfiets en gewoon lekker baantjes zwemmen, alles is prima: Het gaat om de sportieve beleving.
Iedere finisher ontvangt een T-shirt, medaille, goodiebag en natuurlijk een onvergetelijk ontvangst als triatleet!

Meer informatie vind je op de website van HPC. Schrijf je snel in, want VOL = VOL

Voor de vereniging en of school met de meeste deelnemers is een mooie prijs beschikbaar. Vermeld daarom de naam van je vereniging/school bij inschrijving onder "Extra Informatie".