BBQ het seizoen uit met je team!

Nieuws afbeelding 20-5-2016

Het einde van het hockeyseizoen begint in zicht te komen. De hoogste tijd dus om samen met je team plannen te maken om het seizoen in stijl af te sluiten. Op zaterdag 18 juni organiseren wij de altijd super-gezellige en succesvolle Slotdag. Voor alle jeugdteams (FEDC-teams en Dierentuin) en nieuwe leden zijn er de hele dag clinics en om 17:00 uur worden ALLE zaal- en veldkampioenen gehuldigd.

Daarna is het natuurlijk de hoogste tijd om met je team een leuke afsluiter te doen op de club. Gezellig een frisje en borrel drinken en daarna afsluiten met een heerlijke hap van onze eigen Barcommissie en BBQ-grillmaster Robert. Wil je gebruik maken van deze mogelijkheid? Wees er dan snel bij! Geef je voor 12 juni op via [email protected] en sluit het jaar met veel smaak af.