Hockey & Trainingen

Laatste trainingen en wedstrijden voor de jeugd

Nieuws afbeelding 31-5-2016 Deze week zijn de laatste reguliere trainingen en wedstrijden voor de jeugdteams. Ook de Dierentuin-teams hebben zondag hun laatste wedstrijd. De selectieteams gaan na deze week nog door, dit wordt door de trainer doorgegeven. Bijna alle senioren/veteranen teams gaan nog een weekje langer door, zij trainen volgende week nog en spelen op zondag 12 juni de laatste wedstrijden.

Maar de evenementen op Alliance zijn nog niet afgelopen. Zaterdag 11 juni de Jongste Jeugd Dag, zaterdag 18 juni de slotdag met clinics van Heren 1 en Dames 1 voor de CDEF, Dierentuin en nieuwe Dierentuin-leden. Opgeven voor deze clinics kan via de website (inloggen) of via [email protected]. Op de slotdag 18 juni organiseren we vanaf 17:00 de huldiging van alle kampioenen (veld & zaal). Dus kom vooral!! En dan als afsluiter de Landskampioenschappen Jong Senioren op zondag 19 juni.