Categorie A

Tof Team MA2

Nieuws afbeelding 1-6-2016 Je kan (te) hoog worden ingedeeld, vervolgens ALLES verliezen en chagrijnig Alliance verlaten. Zo niet MA2 dat, ondanks de laatste plek in de poule en 0 punten, de humor en het koppie altijd hoog hield. Afgelopen zaterdag was de laatste wedstrijd van dit superteam die ze hebben afgesloten met een gezellige BBQ. De meeste meiden gaan Alliance verlaten om te gaan studeren, reizen of werken. Succes meiden en dank aan coach Koen en Patrick!

Herre Kleuver

2-6-2016 @ 07:55:12 |Wat een geweldige spirit! Dank Dames en coaches voor jullie gezelligheid op de club! Veel succes met de studie, het werken en mooie reizen! En voor de blijvers..: volgend seizoen weer lekker spelen!