Categorie D

JD4 Kampioen

Nieuws afbeelding 4-6-2016 Vandaag werd thuis de kampioenswedstrijd gespeeld tegen nummer 2 in het klassement, Athena JD4.  Een super spannende wedstrijd waar na 10 minuten het eerste doelpunt werd gemaakt door Alliance en de drang om te winnen alleen maar groter werd. Er was mooi spelopbouw te zien en de jongens gaven alles ondanks de drukkende hitte. Na het fluitsignaal was de ontlading groot bij de stand van 4-2 en onder luid gejuich werd een ererondje gemaakt langs alle supporters. IN de kantine stond een heerlijke taart klaar om deze schitterende overwinning te vieren. Op naar de huldiging van deze helden op 18 juni.

Merlijn Verkerk

5-6-2016 @ 09:55:31 |Kampioenen🎉🎉🎉🎊🎊🎊

Luuk Kuijper

5-6-2016 @ 13:22:27 |Trots op jullie!! Namens alle ouders!