Heren 1 dankt supporters

Nieuws afbeelding 5-6-2016 Heren 1 dankt zijn supporters voor hun niet aflatende steun. Hele families reisden het team bij elke uitwedstrijd achterna. Ook bij de thuiswedstrijden stonden vele supporters langs de kant. Afgelopen zondag stond het zelf helemaal vol langs de lijnen in de wedstrijd tegen Amstelveen. Zondag a.s. belooft dan toch het mooie spektakelstuk van het jaar te worden thuis tegen Woerden. Dan worden de prijzen verdeeld en in ieder geval de promotie gevierd. Heren1 dankt iedereen die afgelopen seizoen het team op een of andere wijze heeft ondersteund of aangemoedigd! Op bijgaande foto de twee trouwste fans Ineke en Riet, waar wij heel trots op zijn en die symbool staan voor alle supporters!

Let op de overwinningswijn...!