Wanted! Enthouisiaste Alliancers !!

Nieuws afbeelding 7-6-2016 Over twee weken is er nog een super gezellig hockeyweekend op Alliance. Op zaterdag 18 juni is de slotdag met oa clinic’s van de Dames en Heren 1 en op zondag 19 juni worden er op onze club de jong senioren landskampioenschappen gespeeld.

Voor beide dagen zijn we nog op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die bardiensten willen draaien om op zaterdag 18 juni met elkaar het seizoen af te sluiten en op zondag de 19de  aan andere clubs te laten zien hoe gezellig het o.a. bij ons is.

We hebben nog de volgende shifts openstaan:

Zaterdag 18 juni:
15 – 18 uur 2x
17 – 20 uur 3x

Zondag 19 juni:
08 – 11 uur 3x
11 – 14 uur 3x
14 – 17 uur 2x
17 – 20 uur 2x

Zonder jullie gaan we het niet redden! Dus mocht je je willen inzetten voor de club in dit weekend dan horen wij het graag. Je kunt ons bereiken op het mailadres [email protected].

Dank voor jullie reacties!

De barcommissie