HEREN 1 BLIJFT AAN KOP

20-11-2008 Het was weer een mooie dag op Alliance afgelopen zondag. Het terras stond vol met publiek, er werden veel mooie wedstrijden gespeeld. Onder andere door Heren 2. Zij verloren weliswaar maar niet zonder flink tegenstand te bieden aan het buitengewoon ambitieuze team uit Huizen. Volgende week dan een paar punten pakken tegen Roomburg (uit)? Succes Heren 2! Dames 1 zorgde voor vuurwerk tegen de nummer 2 op de ranglijst, Push. knap werk meiden! Jammergenoeg werden de inspanningen niet beloond met een doelpunt. Heren 1 nam even de tijd om echt "in" te komen maar daarna kreeg Alliance de smaak weer te pakken en kwam de eindstand op 3-0. Dames 1 en Heren 1 hadden elk de bijzondere ondersteuning van mini's en kanjers. leuk dat jullie erbij waren jongens en meisjes. (Er is van jullie allemaal een mooie foto! Kijk maar eens op de website bij "Foto's"). Tussen de wedstrijden door was het razend druk op veld 1 met kinderen die hun kans schoon zagen om ook even een balletje te slaan. Kortom, het was weer genieten. Publiek en spelers hartelijk dank!