Categorie C

MC2 haalt 1800 euro op voor Home of Hope!

Nieuws afbeelding 15-6-2016 Vorige week schreven we al over het mooie seizoen van Meisjes C2. Ze werden net geen kampioen in een hele zware poule. Afgelopen zaterdag hebben de meiden het seizoen feestelijk afgesloten. Eerst werd er gepaintballd, daarna was er een ouder-kind wedstrijd (5-2 voor de meiden) en tot slot een bbq met de ouders en kinderen.

Tijdens de bbq werd er ook stilgestaan bij het project waar de meiden het hele jaar voor hebben gehockeyd, namelijk het project Home of Hope op Sri Lanka. Dit is een kindertehuis dat volledig gerund wordt door Nederlandse vrijwilligers. Voor meer informatie hierover kijk op http://www.homeofhope.nl .

Aan het begin van het seizoen hebben de meiden sponsoren geworven die per gemaakt doelpunt een bedrag aan dit goede doel zouden schenken. Of al deze sponsoren (ouders, oma's, broertjes, zusjes) hadden verwacht dat de meiden dit jaar maar liefst 77 doelpunten zouden maken weten we niet. Wat we wel weten is dat dit in totaal 1800 euro heeft opgeleverd voor de kinderen in Sri Lanka.

Meiden, FANTASTISCH gedaan!

Jullie trotse coaches, Jeroen en Johan

Annemarie van der Burg

15-6-2016 @ 19:42:49 |Super!