Categorie E

Tof en Topteam M6E1

Nieuws afbeelding 15-6-2016 Wat een leuk meiden team, met Sophie, Famke en Femke (waarbij de coaches de namen steeds weer verkeerd over het veld riepen) Marit, Lucette, Coco, Puck, en Noa. Een team waarbij iedereen het talent van de ander ondersteund vond (aldus een moeder!). Na de wedstrijden werd er vaak ook met elkaar opgetrokken, en bij elkaar thuis gespeeld! De coach Edward Mackelenberg inspireerde deze meiden voor, tijdens en na de wedstrijden met het doorspreken van de tactiek en de opstelling. Zij hebben vooral geleerd over te spelen en de aanval goed op te bouwen. Met een paar zeer balvaste meiden, goede jagers en twee die een zeer harde slag hebben was dit team in staat om veel wedstrijden te winnen, een paar keer gelijk en heel weinig verloren. Kortom zij zijn klaar voor het grote veld en een groter team! Het was ook voor de ouders genieten om de meiden aan het werk te zien en dit team zat dan ook niet om aandacht verlegen! Bij elke wedstrijd waren er veel ouders langs de lijn en ook zij waren minstens zo fanatiek als de meiden in het veld.Na een leuke opening van het seizoen gaan wij het nu nog afsluiten met de ouders, broers en zussen op het strand! Daarna op naar een nieuw seizoen, team en groter veld!

Annemarie van der Burg

15-6-2016 @ 15:58:58 |Super gedaan!

Edward van Mackelenbergh

15-6-2016 @ 21:03:03 |Mooi gesproken en helemaal waar. Ook ik heb van dit fantastische team genoten

Lucette van Mierlo

16-6-2016 @ 12:12:25 |Lieve meiden, wat een kanjers zijn jullie. En wat een fantastische begeleiding van Edward en Thijs!