Categorie D

Prachtige prestatie JD1 wordt 3e op de D-day

Nieuws afbeelding 20-6-2016 Alliance JD1 heeft zondag een prachtige 3e plaats gehaald op de D-day (het officieuze LK voor D-teams). In de eerste wedstrijd werd met 1-0 gewonnen van de Zuid- Hollandse kampioen, Victoria. Daarna werd met prachtig hockey 2-0 gewonnen van het team van oud-Alliance trainer Piotr Mazany, Gooische JD1. In de laatste poulewedstrijd waren er prachtige doelpunten te zien en werd Groningen met 4-0 verslagen.
Hierna volgde de halve finale tegen Oranje Zwart. Al snel kwam de JD1 op 2-0 en volgden er vele kansen. De paal, meerdere keren de keeper en net naast geschoten acties betekende dat er geen derde doelpunt kwam. Daarna ging OZ beter spelen en kregen meerdere kansen. Er gingen er helaas 3 van hen in en daardoor moest Alliance de 3/4 finale spelen.  Deze werd glansrijk met 2-1 gewonnen en hierdoor werd het team 3e van Nederland. Super!

Coaches Jasper Endlich en Karol Sniezek, managers Eduard Holtz en Frank-Jan Koppenol en natuurlijk JD1 enorm gefeliciteerd!  Op naar het mooie, volgende seizoen!