Leuke banen bij HockeyPeople. Voor starters en tweede stap!

Nieuws afbeelding 21-6-2016 Alliance werkt samen met HockeyPeople, net zoals ruim 20 andere hockeyclubs. Ga naar onze eigen Alliance vacature site en kijk of er een leuke baan voor jou of je vrienden/vriendinnen bij staat. Zo help je ook onze club!
Want ben je bijna klaar met je studie dan zijn er weer een groot aantal leuke banen op onze vacature site o.a. bij Hot ITem onze eigen sponsor. Bijvoorbeeld als trainee te beginnen bij EIFFEL of Ziggo. Ook zijn er banen voor mensen met enige jaren ervaring als jurist of in de accountancy, sport marketing, financiƫn, on line marketing, PR, BI, of als web site developer, etc. Kijk zelf op de vacaturesite en Facebook en geef het door aan je vrienden en vriendinnen. Zeg het voort en like de pagina zodat je op de hoogte blijft. Als jij of iemand anders via Alliance wordt aangenomen ontvangt de club een gedeelte van de bemiddelingsfee.

Dus zegt het voort! Jij een leuke baan en Alliance extra inkomsten.

HockeyPeople werkt samen met meer dan 20 clubs en is opgericht door hockeyers met ervaring in de recruitmentbranche en vele jaren op het veld. Bij een succesvolle plaatsing ontvangt de club die de vacature levert 15% van de fee en de club die de kandidaat levert ontvangt ook 15% van de fee. HockeyPeople werkt samen met professionele recruiters en maakt gebruik van erkende persoonlijkheidstests.

Eline Zeemering

26-6-2016 @ 17:49:04 |Top dat Alliance hier aan mee doet