Sponsorkleding voor teams

Nieuws afbeelding 29-6-2016 Na een succesvolle introductie vorig seizoen van de Alliance Clubcollectie, willen wij al onze leden weer op de mogelijkheden attenderen voor het komende seizoen. Wie wil er nou niet zo strak in het pak bij lopen als veel van onze selectieteams? En het team dat voor de vakantie hun pakken besteld kan er zeker van zijn dat deze voor aanvang van het nieuwe seizoen geleverd wordt!

De Alliance Clubcollectie bestaat uit trainingspakken, softshell jacks en tassen van het merk Stag.

Door nauwe samenwerking met Hockey Republic en Stag zijn er door onze club weer mooie pakketten samengesteld waarbij de sponsoren, maar ook de teams die zelf een pakket aan willen schaffen, alleen nog maar het bestelformulier hoeven in te vullen en waarbij de afhandeling wordt verzorgd door Hockey Republic en Alliance.

Mocht je als team belangstelling hebben of al één of meerdere sponsor(en) op het oog hebben, stuur dan vast een mail naar [email protected] om je wensen kenbaar te maken en eventueel een offerte op te vragen.

Het is belangrijk om zo snel mogelijk te bestellen om er zeker van te zijn dat je de pakken binnen hebt voor aanvang van het seizoen.

Heb je vragen over de Alliance Clubcollectie of wil je een offerte ontvangen, dan kun je contact opnemen met Esther Dellenbag op [email protected].