Seizoensopening 28 aug

Nieuws afbeelding 8-8-2016

Doe mee met de feestelijke opening van het nieuwe hockeyseizoen bij Alliance ! Gedurende de gehele dag organiseren wij tal van leuke activiteiten voor jong en oud. De Dierentuin, E en F teams krijgen een super mooie clinic en voor de C&D jeugd organiseren we onderlinge wedstrijden. Ook dit jaar kunnen de A, B, Trimmers en Senioren een balletje tegen elkaar slaan op onze velden. Daarnaast natuurlijk de mogelijkheid om weer bitjes te happen, kleding te ruilen en te genieten van de zomerse borrel!

Sportief:

Dierentuin, E, F :
Clinic door Bovelander &  Bovelander

Aanmelden via www.mhc-alliance.nl , zie hieronder

C, D jeugd: wedstrijdjes

A, B, Senioren, Veteranen, Trimmers : wedstrijdjes

14:30

Shootout wedstrijd voor D en ouder

Gezellig:

12:45

Aanmoedigen!! D1 oefenwedstrijd … helaas nog niet op ‘t vernieuwde veld 2, dit wordt maandag a.s. nog gekeurd.

Aanmoedigen!! H1 oefenwedstrijd

16:30

Borrel

Nuttig:

Bitjes happen, voor een beter passend en steviger bitje!

Kledingruilbeurs & gevonden voorwerpen (info volgt later)

Info over: Sponsors, Vrijwilligers, Trimmers & Veteranen

* Bovelander & Bovelander heeft deze leuke trainingssessie samen met ABN/Amro opgezet, bedoeld voor de Dierentuin, E en F kinderen. De clinic maakt o.a. gebruik van de ABN AMRO opblaaspionnen en de Tunnel of Terror voor een 1 tegen 1 duel.
Deelname is kosteloos. Meld je snel aan voor de clinic. Vol = vol!! Ga naar www.mhc-alliance.nl  en log in met je lidnummer en wachtwoord - ga naar Club - ga naar Evenementen - maak het T-shirtje groen, dus "aangemeld”.

* Shootout voor D en ouder
De Shootout wedstrijd, voor D en ouder, wordt kosteloos georganiseerd door onze eigen keepers commissie. Een mooie voorbereiding voor de nationale shootout competitie! Inschrijven kan op de dag zelf, maar er is slechts plaats voor 100 deelnemers, en we geven voorrang aan spelers die zich van te voren hebben opgegeven  E-mail naar [email protected] onder vermelding van ‘Shootout’ en je naam.

We hopen alle leden te zien op zondag 28 augustus !!

Vakantiegroeten van de evenementencommissie.