Gebruik nieuwe waterveld 2

Nieuws afbeelding 26-8-2016 Zoals jullie wellicht al gezien hebben is het nieuwe waterveld voor 98% klaar en hebben we toestemming gekregen om onder voorwaarden erop te trainen en oefenwedstrijden te spelen. UITSLUITEND wanneer een team bericht heeft ontvangen om op het nieuwe waterveld te spelen/trainen, kun je daarop terecht. Dames1 heeft gisteravond de primeur gehad om als eerste op het veld te trainen.
Nogmaals, maandag a.s. wordt het veld gekeurd en kunnen we hopelijk vanaf maandagavond 'ongelimiteerd' van het veld gebruik maken. Met betrekking tot de beregening van veld 2 (nieuwe waterveld) en 3 het volgende. Beide velden mogen alleen vóór de wedstrijd gesproeid worden. Veld 1 kan naar wens ook in de rust gesproeid worden.

Laten we met z'n allen met zorg gebruik maken van het nieuwe waterveld en er vooral ook van genieten.