Categorie DEF + DT

BREAKING NEWS ... SINTERKLAAS BEZOCHT ALLIANCE!

Nieuws afbeelding 2-12-2008 Het blijft elk jaar weer een grote verrassing, maar ook dit jaar bezocht Sinterklaas met zijn pieten onze club!! Wederom was hij onder de indruk van de hockeykwaliteiten van onze allerjongste leden uit de Dierentuin. De pieten echter bleken ook een aardig balletje te kunnen slaan en deelden natuurlijk ook weer rijkelijk snoepgoed uit. Daarna begaf de Sint zich naar het clubhuis waar de kinderen en ouders al op hem zaten te wachten. Onder muzikale begeleiding van Monique van Seters werden er vele liedjes voor de Sint gezongen. Enkele teams die via hun coach een e-mail aan de Sint hadden gestuurd, mochten naar voren komen om hun yell te laten horen of hun vragen aan de Sint te stellen. Na een luid gezongen ‘Dag Sinterklaasje’ begaf Sint zich weer naar boven om met het bestuur nog een aantal belangrijke hockeyzaken voor het komende jaar door te nemen. De coaches konden bij de pakjespieten een zak met cadeautjes ophalen..….en zo kwam er weer een einde aan een geslaagd Sinterklaasfeest. Wil je nog even nagenieten? De foto's staan op de website.