Hockey & Trainingen

HJ1 gaat van start

Nieuws afbeelding 20-9-2016 De eerste competitieronde zit erop. Met de deur in huis: 6-3 verloren van Pinoké. Maar daarmee doe ik meteen Alliance Heren Jong 1 veel tekort. Wat een potentie, inzet en vechtlust op het veld. We kunnen niet anders concluderen dan dat we allemaal met een goed gevoel deze wedstrijd gestreden hebben. Petje af voor het spel. Voor een team dat nog maar zo kort bij elkaar is niets dan lof! Een mooie nieuwe competitie geleid door bondsscheidsrechters!

Al vrij snel in de wedstrijd op 1-0 achterstand. Snel daarna de 1-1 door een prima combinatie. Pinoké liep vervolgens in de eerste helft uit naar 3-1. De strafcorners gingen er bij hen wél in. De rust in met 4-2 op het scorebord. Door in de rust te benadrukken dat de combinaties mogelijkheden moeten scheppen hebben we inderdaad in de tweede helft ons veel beter kunnen manifesteren. Diverse strafcorners van onze kant gingen jammerlijk naast en dat biedt ons de kans om daar op te oefenen! Dank aan Pinoké! Uiteindelijke eindstand dus 6-3, maar geloof me, Heren Jong 1 heeft het in zich! We gaan nog mooie wedstrijden zien. Dank voor ieders inzet.

Tot volgende week

Roelof ten Broeke