Evenementen

Zalige Zotte Zondag 25 sept - Grand Opening Veld 2

Nieuws afbeelding 21-9-2016 Natuurlijk kom jij zondag ook naar Alliance! Zondag zullen er vele activiteiten op Alliance zijn:
Van 10.45 tot ca 13.00 uur zal Garonne ijs verkopen - € 1,-- per bol, waarvan € 0,50 naar de club gaat (op=op).
Van 15.00-17.00 uur komt Volvo Svala Auto Haarlem met een snelheidsmeter naar Alliance.
Vanaf 15.00 uur zal het Jeugdbestuur suikerspinnen voor de jeugd maken.

Kom in de tussentijd Dames1 aanmoedigen (12.45 uur) en Heren1, die de strijd aan gaat tegen Rood-Wit (14.45 uur)..
Na afloop van de wedstrijd van Heren1, zal rond 16.00 uur het nieuwe waterveld geopend worden door de twee oudste en twee jongste Alliance-leden. Ook zullen veel genodigden, waaronder gemeente, Sportplaza en sponsoren aanwezig zijn.

Het Jordaanfestival, dat kon plaatsvinden door gebruikmaking van ons oude kunstgrasveld, heeft Johan Kettenburg (deelnemer aan het programma Bloed Zweet en Tranen) bereid gevonden om bij onze opening op te treden. Hiermee is de cirkel rond!

Daarna zal DJ What the Heck het feestje verder opluisteren.

Mieke Veen-Hesselink

24-9-2016 @ 17:57:45 |Klinkt goed!!