Evenementen

Bedankt voor een fantastische zondag

29-9-2016 Afgelopen zondag speelde Heren1 de streekderby tegen Rood-Wit. Al tijdens de fantastische wedstrijd van Dames1 tegen Myra stonden vele supporters langs de lijn. Bij aanvang van de wedstrijd van Heren1 stonden vele jeugd - en seniorenteams met een zwart, wit of groene rookfakkel klaar om de heren een hart onder de riem te steken. Zelfs coach Karol Sniezek was hier van onder de indruk.

De hele dag was het een gezellige drukte. Hestia de Vries verkocht vanuit de evenementencommissie weer tweedehands hockeykleding. Het Jeugdbestuur heeft het clubhuis versierd met ballonnen en Yannick Koppenol zag helemaal roze door het uitdelen van de suikerspinnen. Robert had het weer helemaal voor elkaar met z'n Hollandse kaas- en worstplankjes en broodjes bal. De barcommissie heeft na heel veel moeite een goede barbezetting weten te regelen! Het Jordaanfestival bracht zanger Johan Kettenburg naar Alliance. Na de Amsterdamse smartlappen wist DJ What the Heck de avond op mooie wijze af te sluiten.

Lara Joosten (DT Katjes), Taeke Kleyn Molekamp (DT Beren), mevrouw Eekhout en mevrouw van Doorn (beiden Fithockeyers) hadden de eer om een lint door te knippen waarmee het nieuwe waterveld werd geopend. Bedankt aan iedereen die van deze zondag een mooie Alliance dag heeft weten te maken!

Ben Dicker

29-9-2016 @ 11:36:29 |En nu met z'n allen op naar Bennebroek! Tot zondag. Ben Dicker