ZONDAG 7 DECEMBER THUISWEDSTRIJDEN VAN HVB, D1, H1, H2, D2, D5 EN D6. En voor de winterstop nog één Thé-dansant!

4-12-2008
Aankomende zondag, 7 december nodigen we alle leden en mensen die Alliance een warm hart toedragen van harte uit om bovengenoemde teams aan te moedigen. Dames 1 speelt om 12.45 uur tegen Forward en rekent graag op dikke rijen Alliancers langs de lijn. Heren 1 trekt ten strijde tegen Hisalis om 14.45 uur. Daarnaast kunt u genieten van veelbelovende wedstrijden van H2 en D2, HVB en Alliance Dames 5 tegen Alliance Dames 6. Kortom een leuke, gezellige, spannende dag die zal worden afgerond met een Thé Dansant.

Afgelopen zondag was het ook feest op Alliance. Ondanks het koude natte weer waren er veel toeschouwers op de been. Heren 1 wist Maarssen te bedwingen met 3-2. Dames 1 kwam in de wedstrijd snel op achterstand. Gelukkig wisten de Dames met twee mooie doelpunten het duel af te ronden met gelijkspel.
Na de senioren en veteranenwedstrijden bonden meisjes D1 en jongens D1 de strijd aan met elkaar en op het andere veld jongens D2 en meisjes D2. De jongens en meiden uit de D zorgden voor mooi vuurwerk: twee hele leuke partijen om naar te kijken! Klasse jongens en meisjes! TIDDLE zorgde binnen voor een supergoed Thé Dansant.