Zonnebril gevonden ?

Nieuws afbeelding 10-10-2016 Zondag tussen 11 uur en 12.30 heb ik de wedstrijd van Veteranen C tegen AMVJ gefloten. Die wedstrijd vond plaats op veld 3 en ik stond aan de zijde van veld 4 te fluiten. Aangezien het zonnig was, had ik mijn zonnebril op toen ik aankwam.
Tijdens de 1e helft heb ik deze achter het (zij-)hek bij mijn fles water en trainingsbroek gelegd. In de pauze kwam ik erachter dat mijn zonnebril was verdwenen.
De zonnebril is van het merk 'Esprit' en met persoonlijke waarde. Hopelijk heeft de gelukkige vinder en/of oplettende toeschouwer de 'Esprit' om mij de bril terug te bezorgen. Graag melden bij [email protected]