MA1 en JB1 beslissingswedstrijden zaterdag

Nieuws afbeelding 13-10-2016 Aanstaande zaterdag 15 oktober spelen MA1 en JB1 beslissingswedstrijden om zich te plaatsen voor de landelijke Super A, respectievelijk Super B competitie. Ze kunnen alle aanmoedigingen goed gebruiken. Dus, voor wie aan het begin van de herfstvakantie nog geen plannen heeft: kom allemaal naar AthenA, Voorlandpad 11 in Amsterdam.

De wedstrijden zijn om:

JB1 – Reigers JB1 om 13:30 uur (veld 3)

MA1 – HBS MA1   om 14:45 uur (veld 1)

We wensen de MA1 en JB1 alvast ontzettend veel succes! En ook begeleidingsstaf MA1 (Arjan, Michiel en Lotte) en JB1 (Ralph en Franck) succes met de voorbereiding.