Hockey & Trainingen

Alliance D1 VS. Hilversum D1

Nieuws afbeelding 24-10-2016 Eerste helft: Full Press!!!! Eerste 10min gingen we lekker vol in de aanval en hadden we een goede druk. Maar toch namen we het spel van Hilversum na 15min over. Minder dominant en trager. Gelukkig kwam er al gauw een strafcorner voor Alliance, en via een variant scoorde kris! 1-0! Top!!! Maar we gingen met 1-1 de rust in.

Tweede helft: Oke we zijn veeel beter dan deze meiden, dus gewoon weer oppakken zoals we de eerste 10min hadden gespeeld. We creƫerde veel doelkansen maar de bal wilde er maar niet in! We waren wel feller geworden dan de tegenstander. Hierdoor kwamen er veel kansen en ook veel strafcorners mee. Gelukkig scoorde we hier 1tje uit in de 25e minuut door Kris! 2-1!!!

Het was een spannende wedstrijd en we konden ook echt veel meer winnen dan 2-1. Gelukkig hebben we de 3 punten binnen en op naar Naarden!

Ik wil graag de supporters bedanken, de Ere Leden en de Leden van verdienste! Tot volgende week uit op Naarden.

Liefs Dames 1