Bestuurstafel

Reminder : Don 24 nov Algemene Ledenvergadering

Nieuws afbeelding 21-11-2016 Het bestuur van MHC Alliance nodigt alle ereleden, leden van verdienste, leden en ouder(s)/verzorger(s) van jeugdleden uit voor de Algemene Ledenvergadering op donderdag 24 november a.s. De vergadering start om 20.00 uur in het clubhuis.

De agenda is bijgevoegd in de bijlage van het bericht op de website.

De Algemene Ledenvergadering is er voor de leden, wij verzoeken u derhalve ervan gebruik te maken om met het bestuur van gedachten te wisselen over onderwerpen die MHC Alliance aangaan. Wij zouden het op prijs stellen als ieder team minimaal één persoon afvaardigt naar de Algemene Ledenvergadering.

Op korte termijn kunt u de vergaderstukken vinden achter de login op de website bij Club -> Documenten -> ALV 24nov2016