Materialen, netten, pionnen, doeltjes, klompen en maskers

Nieuws afbeelding 16-11-2016 Het is niet makkelijk. Alle materialen beheren, bewaken, repareren, schoonhouden en weer netjes maken. Maar het gebeurt wel. Al jaren. Op onze mooie club. Door 4 enthousiaste en betrokken heren. Heren die liever niet willen laten weten wat ze doen. Aan anderen. Aan de leden van Alliance. Waarom ze dat doen. Waar ze tegenaan lopen. Dat dat soms best wel irritant is. Waar ze tegen aan lopen dus.
Keeperstassen die smerig ingeleverd worden. Met de boterhammen er nog in. En soms ook de vruchten. Verrotte vruchten. Met kapotte ritsen. Die vaak al lang kapot zijn. Stinkende trainingshesjes. Goals die zijn verplaatst op een veld en die niet teruggezet worden na gebruik. Pionnen die na trainingen en wedstrijdjes op zondag overal op de velden liggen. En nergens. En dus niet teruggebracht zijn. Hockeyballen die om wat voor een reden dan ook worden toegeƎigend. Door anderen. Doelnetten waar in gehangen wordt. Hoekvlaggen die soms sneuvelen.
En toch doen de 4 heren het. Omdat ze vinden dat het hoort. Omdat ze dat gewoon doen.

Hulde! Aan René Reijnen. Aan Jaap Klein. Aan Bert Spoelder. Aan Guido Stigter.

Alliance is jullie veel dank verschuldigd!

Namens het Bestuur van MHC Alliance
Herre Kleuver