Hockey & Trainingen

Trainen op het veld en in de zaal

Nieuws afbeelding 23-11-2016 Deze week zijn de laatste veldtrainingen voor de alle veldteams. Daarmee stopt het veldseizoen vrijdagavond 25 november.
Voor de teams die in de zaal gaan spelen gaan de zaaltrainingen volgende week beginnen vanaf maandag 28 november. Met het maken van het trainingsschema proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met de weekenden waarin een team zaalcompetitie speelt zodat je in de week vóór je wedstrijd in de zaal kan trainen. Dit betekent wel dat je iedere keer op een andere dag, tijd en locatie traint.

De zaaltrainingen voor de weken 48 en 49 zijn vandaag live gegaan op de site (kies Zaal en weeknummer) en komen donderdag 24 nov ook zichtbaar op de Alliance App
De trainingen voor de overige weken (tot 12 februari) volgen zo snel mogelijk.

In de week van 9 januari 2017 beginnen de trainingen voor de teams die midwintercompetitie gaan spelen. Deze trainingen zullen ook binnenkort zichtbaar zijn in de app en op de site. De jongste jeugd teams zullen in de midwinterperiode 1x per week gaan trainen.

Veel succes allemaal met de laatste competitiewedstrijden en de vele inhaalwedstrijden en een goede start met de zaalwedstrijden!