Hockey & Trainingen

HJ1 gaat door! BBQ, zaal, Midden Nederland, Ardennen

Nieuws afbeelding 29-11-2016 De laatste wedstrijd in de eerste helft van de competitie hebben we het opgenomen tegen de geronselde Topselectie van Amsterdam A1, euh ik bedoel HJ1.
Eerste helft ervoeren we welke krachtmeting er zich afspeelde. We komen nog wel voor met 2-1 maar de rust in met een gelijke stand.
In de rust werden er door de coach nog scherpe bewoordingen gebruikt om het tij te keren. Wat een verschil met de eerste wedstrijd waar we Amsterdam met 6-2 van de mat speelden! Het ingevlogen A gespuis maakte er nu een heel andere pot van. Klaar, afgelopen 6-3 verloren. Er stond dan ook gelukkig niets meer op het spel.

Na de kerst gaan we door in dezelfde gemixte poule met Midden Nederland. We hebben er ongelofelijk veel zin in! Voor een aantal spelers HJ1 volgt nog de uitdagende Zaalcompetitie. Succes mannen!

Als afsluiter afgelopen zondag de HJ1 Winter-BBQ in de tuin van sponsor Cramer Accountants en Belastingadviseurs. De volgende activiteit is gepland vrijdag 10 februari – zondag 12 februari. In de Ardennen zullen we ons dan sportief gaan voorbereiden op het tweede deel van dit uitdagende seizoen. Ik doe weer graag mee!

Roelof ten Broeke
Team manager HJ1