Jongens zaal D1 3e DK

Nieuws afbeelding 1-2-2017 Jongens zaal D1 heeft gisteren een mooi districtskampioenschap gespeeld. De kruisfinale moest gespeeld worden tegen de jongens van Hurley. In een wedstrijd van hoog niveau bleek Hurley de betere ploeg. De jongens kwamen nog even dicht bij Hurley (na 3-0 achterstand werd het 3-2) maar met een bal net naast en een bal op de bal wilde de gelijkmaker er niet in. In de tweede helft liep Hurley weg en moest de overwinning aan Hurley worden gelaten.

De wedstrijd om de 3de plaats moest toen gespeeld worden tegen Bloemendaal. Na een goede vlammende peptalk van coach Jasper en Yannick wisten de mannen wat ze te doen stond. Na een flitsend begin stond er binnen 5 min 4-0 op de borden. Bij rust was het 5-2 en werd de overwinning geroken. Na rust liep Aliance uit tot 6-2 en toen wisselde Bloemendaal de keeper in voor een speler en gingen zij full press spelen.De laatste 10 minutene waren een gekkenhuis. Bloemendaal wist terug te komen tot 7-6 maar toen kwam het verlossende doelpunt 2 minuten voor tijd: 8-6. Hier kon Bloemendaal niet meer overheen.

Een fantastische hockeymiddag met een mooie 3de plaats. Nogmaals alle credits voor Jasper en Yannick. Super!!!

Nu op naar het veld!

Frank-Jan Koppenol

1-2-2017 @ 22:28:07 |Stappen gemaakt! Ben benieuwd waar dat gaat eindigen op het veld!👍👍👍