Wees alert op hete dranken!

Nieuws afbeelding 3-2-2017 In deze winterperiode is het drukker dan gewoonlijk in het clubhuis. Veel ouders, kleine kinderen en spelers zijn voor en na de wedstrijden in het clubhuis. Met ruimschoots koffie en thee in omloop is een ongeluk met hete koffie of thee zo gebeurd. Let dus op dat je thee en koffie bekers buiten bereik van (kleine) kinderen houdt en zorg ervoor dat deze bekers ook niet op de rand van tafels / bar staan waar ze zo vanaf gestoten kunnen worden. Als we hier allemaal alert op zijn, dan houden we samen het clubhuis veilig voor alle bezoekers!