Alliance heeft sinds dit jaar weer een eigen kamp!

Nieuws afbeelding 28-2-2017 Op maandag 24 april en dinsdag 25 april in de meivakantie hebben wij voor de thuisblijvers een verrassing.Wij organiseren dan op Alliance voor het eerst in tijden weer een eigen hockeykamp. Een kamp voor alle enthousiaste kids uit de F- E - en D categorie die gek zijn op hockey en hun talenten willen versterken.Twee dagen lang lekker hockeyen en plezier maken met teamgenoten, vriendjes en vriendinnetjes op de club. Onder begeleiding van Milou Schoone en verschillende topspeelsters van onze eigen club uit dames 1, heren (jong) 1 en uit de A-jeugd gaan we er twee toffe en leerzame dagen van maken. Tijdens het kamp gaan we vooral lekker hockeyen, maar we zullen ook andere spellen met elkaar spelen, gezamenlijk lunchen en nog veel meer. Een mooie gelegenheid om andere kinderen en trainers op de club te leren kennen en tegelijkertijd actief bezig te zijn in de vakantie. Schrijf de data alvast in de agenda! Binnenkort volgt er meer nieuws over hoe de inschrijving werkt.
Wie: Voor alle F-jeugd, E-jeugd en D-jeugd van Alliance.
Wanneer: Op maandag 24 en dinsdag 25 april.
Hoe laat: Van 09:00-16:00 uur.
Kosten: Het kamp bedraagt 70,- voor twee dagen (incl. eten en drinken)
Sportieve groeten,
Het bestuur van Alliance en Milou Schoone