TheDansant - 26 mrt - de leukste derby

Nieuws afbeelding 2-3-2017 Op zondag 26 maart zijn wij weer gastheer van de leukste derby van het jaar : Alliance Heren 1- tegen Bennebroek Heren 1. In een zinderende ambiance wordt deze wedstrijd weer gespeeld om de mooiste plek in de 1e klasse.
In de wedstrijd van 2 oktober jl. trok Bennebroek aan het langste einde. Twee veldwisselingen (vanwege de overvloedige regen) en veel publiek zorgden voor een mooie sfeer op en rond het veld.
Met beter weer en een perfecte mat, hopen onze Heren 1 op zondag 26 maart a.s. de overwinning weer naar Alliance te halen.
Maar eerst speelt Dames 1 haar thuiswedstrijd tegen Overbos Dames 1 om 12:45 uur. met diverse speelsters uit onze eigen jeugdteams. Echt mooi om te zien hoe routine en jeugd elkaar kunnen versterken. Dames 1 heeft beloofd er een mooi spektakel van te maken. Om 14:45 is het dan de hoogste tijd voor de Derby van Kennemerland.
Rond 16:00 zal dan DJ Gianni Rota de TD openen voor een mooie en gezellige nazit.

Twijfel dus niet en kom met je team, je vrienden en/of vriendinnen, je huisgenoten en of buurtgenoten naar de TD van Alliance.

Vergeet je niet aan te melden via de evenementen-pagina op Facebook, want dan weet iedereen dat jij komt!