Loungehoek is klaar

Nieuws afbeelding 9-3-2017 Onder leiding van de clubhuis-werkgroep heeft een groot team van vrijwilligers (het schroefteam)in de afgelopen weken heel hard geklust om de loungehoek in ons clubhuis voor elkaar te krijgen. 2000 schroeven, 300 meter hout, 10 liter beits, 2 zaterdagen, 5 avonden en vele koppen koffie verder ......en ja hoor ! Het is klaar !!
Diverse houten elementen vormen gezamenlijk een knusse loungehoek waar je gezellig kan zitten met je team en zelfs met je tegenstanders. Ideaal om samen even iets te bespreken of om gewoon lekker te hangen.....
De verlichting en de laatste verfklusjes volgen in de de komende weken, maar we wilden iedereen nu al laten geniet van de heerlijke banken en de perfecte kussens.

Laten we wel met z'n allen ervoor zorgen dat dit een mooie loungehoek blijft door voorzichtig te zijn met drankjes en niet met schoenen op de banken te lopen/te zitten (doen we thuis ook niet).

Zodra de laatste klusjes zijn gedaan wordt de loungehoek natuurlijk door het klusteam en het bestuur officieel in gebruik genomen met een welverdiende zit op de banken. Bijzondere dank gaat uit naar onze clubhuis-Evelien en clubhuis-Monique die er weer een mooi project van hebben gemaakt samen met Thijs en Huub als meesterschroevers!

Ger van der Velden

9-3-2017 @ 18:08:28 |Heel mooi gemaakt👍dank aan het ontwerp-beits-schroefteam