Hockey & Trainingen

SilverCup : Pasta Bolognese vrijdag 24 maart

Nieuws afbeelding 21-3-2017 Speciaal voor de SilverCup op Alliance (Heren 1- Naarden H1 - KO32) maakt onze eigen Robert a.s. vrijdag een overheerlijke pasta Bolognese. Want dit is het lievelingseten van onze eigen Heren 1!
Wil jij vrijdag 24 maart a.s. ook lekker eten en de wedstrijd kijken? Kom dan naar de club voor deze heerlijke Pasta Bolognese (gemaakt van verse ingrediĆ«nten en geserveerd met Turks brood en Parmezaanse kaas)..... en sluit af met een heerlijk 'overwinningstoetje' op ons eigen veld 2.Voor slechts 7 euro p.p. schotelen wij je een gezonde maaltijd voor en en een spannende wedstrijd om een plekje bij de laatste 16 teams van Nederland. Reserveren is niet nodig.......maar is wel handig want op = op ([email protected])