OPROEP: VRIJWILLIGERS GEZOCHT

Nieuws afbeelding 27-12-2008
Wilde je altijd al iets voor Alliance doen maar kwam het er gewoon niet van om je aan te melden? Laat het er dan nu niet bij zitten en voer je goede voornemen in 2009 ook echt uit ... wordt COMMISSIELID OF CATEGORIELEIDER...  Om de vele activiteiten van Alliance goed te laten verlopen is veel talent en "handjes" nodig.

Bij onze club is op zaterdag en zondag veel talent aanwezig. Dit loopt niet alleen binnen de lijnen, ook langs de velden staat veel potentie! Daarom roepen wij ouders van jeugdspelers, spelende leden en ieder ander die Alliance een warm hart toedragen, op om op de OPENSTAANDE VACATURES van de club te reageren. Met 1.600 leden en daarbij gemideld 2 enthousiaste niet-spelende gezinsleden hebben wij 4.800 talenten beschikbaar. Hiermee moeten we toch in staat zijn de 10 vacatures in te vullen!

Laat je talent niet voor Alliance verloren gaan! Kijk op de site onder "Vacatures" en meld je aan bij de betreffende commissie of mail naar [email protected].