Alliance versus Paarl Hoër Jongensskool

Nieuws afbeelding 11-4-2017 Dinsdag 4 april jl. bezochten twee teams van de Paarl Hoër Jongensskool uit Zuid- Afrika Alliance. De JB3 en 4 speelden beiden één helft tegen hun leeftijdsgenoten.Na het maken van de groepsfoto en het uitwisselen van het Alliance vaantje, floten de scheidsrechters om stipt 19.00 uur de wedstrijd af. Wat een spel spelen die jongens, mooi, strak, gedreven, correct, you name it. Ondanks dat Alliance dik werd ingemaakt, we maakten geen schijn van kans, was het een super sportieve en leuke wedstrijd om naar te kijken. Het team van JA3 speelden om 20.00 uur hun wedstrijd tegen een team van Paarl. Ook dit team verloor en ook deze wedstrijd was een genot om naar te kijken. Na afloop van de wedstrijd werd spontaan met Robert een braai voor donderdag 6 april georganiseerd.  Onze Zuid-Afrikaanse gasten hebben genoten en gingen vooral moe maar zeer voldaan terug Kaapstad.