Uitnodiging : Groot-Vrijwilligers-Bedank-Etentje

Nieuws afbeelding 24-4-2017

Mocht je de persoonlijke uitnodiging hebben gemist, dan nodigen wij jou als vrijwilliger van MHC Alliance hierbij nogmaals uit voor Het Grote Vrijwilligers-BEDANK-etentje op vrijdag 19 mei 2017 - 18.30 uur in ons clubhuis.

Want het jaar zit er weer bijna op. Door jouw onmisbare bijdrage heeft onze vereniging weer een mooi jaar gedraaid. Verenigen kan je immers alleen doen met vrijwilligers! Graag willen wij jou en alle andere vrijwilligers van Alliance hartelijk bedanken voor jullie inzet en enthousiasme en nodigen wij jullie uit voor een hapje en een drankje. Vrijwilligers, bij deze alvast enorm bedankt voor wat jullie dit seizoen voor Alliance hebben gedaan.

In verband met de inkoop verzoeken wij je vriendelijk voor vrijdag 12 mei via [email protected] te laten weten of je erbij bent. Eventuele dieetwensen /allergieën kan je ook hierop doorgeven.

We zien jullie graag vrijdag 19 mei!

Met hartelijke groet,

Bestuur MHC Alliance