Hilversum D1 - Alliance D1 : 1-6

Nieuws afbeelding 26-4-2017 Om de stijgende lijn voort te zetten, moest er na het gelijkspel tegen Alkmaar van vorige wedstrijd gewonnen worden zondag. Dat moest ook geen onmogelijke opgave zijn, want onze tegenstander had in 17 wedstrijden precies 1 punt weten binnen te slepen.

Het duurde dan ook niet lang voordat Kris de 1-0 binnen sloeg. Ondanks de voorsprong waren we een beetje bangig. Zenuwen, waar komen die vandaan? Waarschijnlijk van de mentale druk die toch wel een klein beetje aanwezig was tijdens het spelen van deze wedstrijd. Bij winst zouden we namelijk het gat met de nummer 11 en 12 in de poule (de degradanten) weer een stukje vergroten waardoor we in een redelijk veilige positie terecht zouden komen. Door de klein beetje aanwezige zenuwen speelden we nog niet erg overtuigend waardoor Hilversum de gelijkmaker kon versieren. Gelukkig zorgde Val v M. ervoor dat we toch met een 1-2 voorsprong de rust in gingen.

Na rust waren de zenuwen als sneeuw voor de zon verdwenen en kon de doelpuntenregen beginnen. Het waren achtereenvolgens Bets, Kris, Pien en Char die er voor zorgden dat we met een 1-6 overwinning op zak een teleurgesteld én nu zeker gedegradeerd Hilversum achterlieten.

Redelijke eerste helft, zeer sterke tweede helft, 6 goals en 3 punten mee naar Heemstede. Dat was afgelopen zondag in het kort. En onze 3 fantastische invallers Kiki, Beau en Bets niet te vergeten! Thanks ladies!

Aanstaande zondag spelen we om 12.45 thuis tegen Athena. We hebben mooi weer besteld, dus hopen jullie dan ook allemaal langs de lijn te zien.